dinsdag 20 januari 2009

Hij Is Er


koenraad is hier. en we hadden veel plezier. die eerste dagen. westvlaams babbelen lukt me niet meer zo best 'gij spreekt AN' (de koene)!

en volgende week komt de derde musketier toe...

en als ik dat overleefd heb, dan krijgen jullie allemaal het volledige verslag te horen.

en ook nog dit: ik ben mijn portefeuille verloren in downtown seoul, maar een eerlijke koreaan heeft'm gevonden en de moeite gedaan om mn contact te vinden. dus ik ben in de zevende hemel. en wie denkt dat een teruggevonden geldbeurs alleen voor zoveel euforie kan zorgen, is misschien een beetje naief.

maar dat is dan weer een heel ander verhaal.

1 opmerking:

Ollie zei

Damn Janneman, pas nu je blog gevonden op je pagina van feesboek, what a shame!!!
Zal je kritische kijk op je vertoeven op deze aardkluit met plezier lezen.
Take care en doe ZEKER de groeten aan die fantastische twee andere musketiers en globetrotters!!!
Lemon Ollie (yours truly)
Inge
Lars-man