donderdag 5 februari 2009

De Gekte

Het is mooi geweest. De gekte op zijn Belgisch maar dan in Korea. Ik kwam naar het schijnt thuis met ingevallen wangen. Echt gezond was het dus niet, dat bohemenleven met twee van mn 'favorite allies'. Vraag mij niet wat we gedaan hebben. En ook liever geen: "heb je foto's getrokken Jantje?"

Ik laat die eer volledig aan hen, mijn bezoekers, die ondertussen al lang terug verlost zijn van de soju en het verschrikkelijk bier. Allen zijn ze ervan ziek geweest. maar ik het meest van al ja. Binnenkort op youtube. Als god de grapschurk het wil.

Daarom ben ik naar deze verwaarloosde blog gekomen. Om te zeggen: ga de verhalen halen bij een ander. Ik heb het veel te druk!

(Met afscheid nemen van mensen die ik misschien nooit meer ga zien; dat duurt iets langer dan zeggen van "dag belgen, ik ben der ne keer mee weg voor n jaartje." want ochere toch wat stelt dat voor een jaartje in het buitenland. Just nietsmndal. n keer blazen en tis weg. fwiet)

(Met het regelen van mn Russisch visum, want potverdikke die Russen lachen er nie mee wi. Papiertje hier en papiertje daar en dat is gewoon om met een trein door t land te mogen rijden ee! wat moet dat niet geven als je er wil gaan werken voor n jaar?! - misschien iets om in de toekomst een keer uit te zoeken. en die trein en die boot uitvlooien das ook niet zo simpel.)


Allee,

kben der weer mee weg. Druk gaan doen. Tot de volgenden!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat vermageren kon je geen kwaad jan, we hadden dat meteen gezien. Zie het als een vriendendaad.

Het was een heel plezante week voor mij, de cultuurshock was je intussen al wat vergeten maar voor ons was het intens geschift. Al ga ik toch een paar jaar geen ferry's meer nemen.

Juan Bastos zei

voor je beenderen?