dinsdag 18 november 2008

Zuid Park

Ik mis Gent, en het zuid park is daar een deel van. Pars pro toto als stijlfiguur. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dit: in het buitenland wonen, maakt een mens slimmer (al schijnen ook op die regel uitzonderingen te bestaan.)

Want daarnet keek ik naar South Park season 2 episode 3, waarin duidelijk wordt gemaakt dat officer Barbrady analfabeet is. Wanneer hij voor een Stop-bord staat, veranderen de letters in het Koreaans voor Dommerik.
Spreek uit: meongtjeongie. Wat waarschijnlijk heeft gemaakt dat ik het nooit meer vergeet.

Maar ik ben dus wel n beetje trots nu ja. Dat ik een south park mop doorheb die maar weinig mensen verstaan. 50 miljoen Koreanen zijn er maar. En alleen Koreanen spreken Koreaans.

얀 멍청이 (안이?) 예요!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: