donderdag 18 december 2008

Last Call

wie nog een kaartje wenst krijgt nog enkele dagen de kans om zijn of haar adres in mn comments te posten, maar dan is het definitief TE LAAT! en dat wil je jezelf echt niet aan doen, geloof me. enkel jaloezie en afgunst zal uw deel zijn bij het aanschouwen van de menig onweerstaanbaar gappige en spitsvondige begroetingskaartjes die andere mensen hebben ontvangen vanuit melbourne...

(gulder moeke en vake! en ik heb het nog zo herhaald en herhaald...)

Mis deze unieke kans niet.

Uw diener,



oh, ik vertrek binnen twee uur richting luchthaven. en ben nerveuzer als een plechtige communiekant. Vreemd.

en proficiat Standard met de groepswinst.

6 opmerkingen:

JUF MIEKE van HET BOOMPJE zei

voor als uw vake dit te laat leest : hij mag dan 't mijne hebben ;-) dewaele, grotestraat 173, 8421 De Haan

veel plezier down under

Anoniem zei

ik wil eigenlijk ook wel een kaartje.
stuur het maar naar m'n kot: kolveniersgang 34 in Gent uiteraard.

doe ze daar veel groetjes hé, gelukzak!

kleine zus

Anoniem zei

omdat je aandringt

Driftweg 121
8420 de haan

liefst met een ietwat melancholische inhoud.

Anoniem zei

Derbylaan 86 bus 16, Bredene

Anoniem zei

gezien je zo aandringt, hier je nieuw ouderlijk adres:
Graaf de Smet de Naeyerlaan 58
8400 Oostende
leuke foto's op blog van lies en michael

Anoniem zei

Hmmmz, kben mss reeds te laat voor down under maar eentje uit Korea lijkt me ook wel fijn... :-)

O. Verstichel
Nieuwe Steenweg 101
8420 De Haan

cheers!