vrijdag 13 maart 2009

Транссибирская магистраль

tis van dadde. de kogel is door de kerk. de keel van het rund is overgesneden (eisenstein). alea iacta est. ik heb mn russisch visum vast. en de tickets zijn geboekt (al moet ik nog wel bevestiging krijgen dat alles in orde is).

Met Andere Woorden:

Ik kom naar huis, het is geregeld. met de trein jawel. En voor wie het ineens ongelooflijk voelt kriebelen en denkt 'verdomme, ik wil ook ergens naartoe waar het koud is en men wodka drinkt en waar jantje logeert in een vuil hotel waar het riekt naar borscht' publiceer ik bij deze mijn traject.

donderdag 2 april: 's ochtends vroeg de metro naar Gangbyeon bus terminal. Vandaaruit de bus naar Sokcho aan de oostkust van Korea, dicht tegen de grens met die rare gasten van alboven. In Sokcho rond lunchtijd de ferry op voor een trip van tussen de 15 en 22 uur (de bronnen verschillen van mening).

vrijdag 3 april: aankomst in Vladivostok (meest voorkomende uur): 13.00.

zondag 5 april: vertrek van de transsiberische trein, #001 richting Irkutsk: 15.00

woensdag 8 april: aankomst in Irkutsk: 12.26

zaterdag 11 april: vertrek van de transsiberische trein, #009 richting Ekaterinaburg: 11:10

maandag 13 april: aankomst in Ekaterinaburg: 13:53

woensdag 15 april: vertrek van de transsiberische trein, #001 richting Moscow: 15:51

Donderdag 16 april: aankomst in Moscow: 17:58

Zaterdag 18 april: vertrek van een normale nachttrein richting Berlijn: 08:00

Zondag 19 april: aankomst in Berlijn: 08:58

***

En wat er precies in Berlijn gaat gebeuren dat is nog n geheim. misschien steel ik wel n fiets en maak er een degelijke stunt van. of in konijnenpas; ja, dat zou pas wat zijn. twee stappen voorwaarts en een achterwaarts. zoiets.

(een beetje zoals de procedure voor het verkrijgen van een russisch visum.)

1 opmerking:

Captain Starlight zei

shit man, jaloezie alom:-)
tot in berlijn
xo