woensdag 29 oktober 2008

Over mezelf

Het mag dan een beetje egoistisch lijken om over mezelf te bloggen terwijl ik bezoek heb van mijn lieve zus en haar vriendje, maar een van mijn leerlingen heeft adhv exacte geboortegegevens een profiel opgesteld. Ik wil dit vandaag met jullie delen.

Oordeel vooral zelf - maar ik vind dat ze er dikwijls dik op zit.

Voor de volledigheid: Ik ben geboren op donderdag 29 april 1982, om negen uur 's avonds (met de navelstreng rond mijn nek).


Algemeen: Je bent geboren voor het geluk.

Karakter:
Als een stromend riviertje, handel je in overeenstemming met rede. (de paradox is van belang)
Je houdt ervan om schijnbaar doelloos rond te lopen hier en daar. Dus misschien heb je moeite om je ergens neer te zetten voor een langere periode, om te settlen. Maar ongeacht wat je doet, je past je aan aan je omgeving.
Je bent wijs in en door je wereld, en ruimdenkend. Dus ben je ook vriendelijk tegen andere mensen.
Eenmaal je iets in je hoofd hebt gehaald, zal je eraan vasthouden, en wil je het ook afmaken.
Er is in je leven een goed persoon (man of vrouw) die je in alles steunt.

Geld:
Je hebt een realistisch gedacht over geld. Maar soms heb je respect voor je eer, en verkwist je geld aan onnodige dingen.
Je zal nooit enorm veel geld verdienen, maar je zal 'altijd' geld hebben.
Je droomt ervan om in een klap rijk te worden, maar je zou er beter naar werken een eerlijk salaris te verdienen.

Liefde:
Je voorkeur gaat uit naar een sexy meisje, eerder dan naar een lief meisje (AHUM!)
Misschien kan je trouwen rond je dertigste. Maar in elk geval zal je een goeie, eerlijke vrouw kiezen.
Ideaal zou zijn om een partner te vinden die ofwel vier, ofwel acht jaar jonger (of ouder) is dan jezelf.
Had je rond je 22ste een intensieve liefdesrelatie?

Gezondheid:
Verzorg goed je kniegewrichten en je enkels.

***

Ewel merci!

1 opmerking:

Anoniem zei

sexy meisjes zien de max!