zaterdag 1 oktober 2011

Agenda: het Volkshuis

Sinds ik jobkes doe met bepaalde varierende dagen en deadlines dacht ik bij mezelf: zonder agenda lukt dit nooit. Dus heb ik een notitieboekje eigenhandig in een agenda veranderd door er de dagen van de komende maanden van 2011 in te tekenen.

Ik vulde de dagen in waarvan ik wist: dan moet ik naar Daikin, dan naar HLN.

Wat ik niet had kunnen voorspellen was:

Dat de gaten in een agenda zich razendsnel opvullen. Waardoor mijn luizenleven geleidelijk aan en onmerkbaar voor het blote oog veranderd is in een ge-ren van hot naar her. Een bloemlezing van de laatste twee weken:

*di 20/09: 09:00 redactie Daikin + interview R2(x)
*woe 21/09: 16:00 HLN
*do 22/09: strip naar Gent. Karting.
*vrij 23/09: Kabien afbreken.
*zat 24/09: feestje id Walvis
*zon: 25/09: 15.00 HLN
*ma 26/09: -
*di 27/09: 09:00 redactie Daikin
*woe: 28/09: avondje Komen
*don 29/09: 16:00 HLN
*vrij 30/09: Holger feest
*zat 01/10: Cercle - STVV + sluiting volkshuis
*zon 02/10: 15.00 HLN
*ma 03/10: Tekst kwartaal af
*di 04/10: 09:00 redactie Daikin + deadline enquetes


Dat komt in het kort neer op: Oostende - Brussel - Gent - Oostende - Kortrijk - Oostende - De Haan - Oostende - Brussel - Oostende - Komen - Oostende - Brussel - Brugge - Oostende - Vosseslag -Brussel - Oostende. Zo zie je maar; een agenda houden is een aan twee kanten snijdend mes. Al deed die maandag 26/09 wel extra veel deugd. Bovendien vertelde een blondine met ervaring met agenda's dat die op tegen het einde van het jaar zijn veranderd in een soort naslagwerk waarin je voorbije 365 dagen staan beschreven. Right on!

Maar dit weekend sluit dus het Volkshuis. En De Haan zonder Volkshuis is als een Volkshuis zonder bier. En al de drank moet op. Komt daarbij gerust helpen, mensen van de middenkust. Het is niet elke dag dat een monument ophoudt te bestaan.

Geen opmerkingen: