donderdag 24 juli 2008

Knijpen


Beste lezers,

ik knijp er even tussenuit. Ik ga mn zuurverdiende centjes verschieten gelijk n dronken jager doet met lood.
Ten eerste, hierzo: End of Fashion, The Vines, The Gossip, Travis, London Elektricity, Ozomatli, Hard-Fi, Tricky, Kasabian, Feeder, Underworld, Princess Superstar. (En neen, ik kan vandaag niet naar The Go! Team want ik moet nog werken... Verdammt!)
Zo ziet mijn muzikaal weekend eruit. En nog n deel Koreaanse bands ongetwijfeld, die perfecte kopie-en spelen van nummers die iedereen ergens van herkent.

't Is bijlange niet gelijk in Belgie nee. Daar zou je bij een dergelijke affiche zeggen: Lokerse Feesten? Feest in t Park? Leffinge Leuren? (ok, op Travis en Underworld na dan misschien)
Hier is het dus: Pentaportrock; Het Grootste Rockfestival van Korea. Dat ik Belgie niet moest verlaten om meer naar festivals te kunnen gaan, wist ik wel ja... En toch doet het elke dag pijn (want ik kan niet helpen af en toe naar de affiche van Pukkelpop te staren.)

Op de website kan je naar foto's kijken van het terrein: het is een grote modderboel. Ik kijk er al hard naar uit ja. Naar Het Grote Modderfestival. Zo zag het terrein eruit de 22sten.

En maandag begint mijn weekje vakantie. Ik ga dit gekke land verkennen. Ik ga met de traagste trein naar helegans beneden rijden (Busan) en dan daar een bootje zoeken dat me naar Jeju Island kan brengen. Of niet. Net bedenk ik me dat ik zelfs geen trekrugzak heb. En dus ga trekken met een schoudertas. Wat waarschijnlijk niet zo'n briljant idee is. Bovendien heb ik geen enkel hotel geboekt. Terwijl Jeju de drukste toerisctische zomerbestemming is voor de gemiddeld Koreaander. Wat wel eens lelijk zou kunnen tegenvallen. Nog sjans dak een harden ben.

Maar langs de andere kant... Met een alles-in oosterse massage los ik twee problemen op in ene keer. "Relax Mister" "You can sleep now Mister" (En bovendien nog van de grond gaan ook. OR NOT)



Aangezien ik straks heel wat prachtige foto's ga trekken mn kodak geleegd en nog wat dingen op Flickr de flikker gezet. Ergens hier.

1 opmerking:

Anoniem zei

Have a nice trip!