dinsdag 1 juli 2008

Very Short Message Service



Dat Thomas Buffel straks voor de cercle voetbalt, daar kom ik redelijk gek van eigenlijk... t is hier t gat van de nacht momenteel, maar een voorlinie met De Smet, Gombani, De Sutter, Buffel en Iachtchouk, en daarachter Sergeant, Serebrenikov en Vidarsson... ik kan daar niet van slapen!

en ik krijg daar straks een beetje natte dromen van.

en was ik glen de boeck, ik speelde met slechts een verdediger (Anthony Portier vaneigens, de beste mandekker van 't land)

echt! We doen het gewoon op zijn spaans jongens!

Was ik een lezer van deze blog, woonachtig te belgie, ik kocht een groen zwart abonnement.


Schrijf maar op: tijdens die eerste thuismatch van de cercle wordt een titelkandidaat ingeblikt. Zelfs als we met nul drie verliezen. hah!

maar helaas, ik zit hier in azie... schoon geld te dokken voor matchen waar een deel spleetogen probeert van deftig tegen een bal te stampen.

Geen opmerkingen: