donderdag 14 augustus 2008

Eerste Klas

Morgen begint de competitie, en ik denk dat Cercle die gaat winnen. Echt waar. Of Standard mischien. Maar zeker Anderlecht niet, en ook Jacky Mathijsen niet, want ik heb gelezen dat hij van plan is van weer van die belachelijke uitspraken te doen omdat hij denkt dat hij daarmee zijn club helpt. Gelukkig is zijn entourage blauw en zwart, en heeft er dus niemand het verstand of de durf om de blaaskaak terug te fluiten, en te zeggen "stommerik, vorig seizoen heeft die kul je team de titel gekost, en is club brugge uitgegroeid tot de minst sympathieke ploeg van belgie."

Ik ben Jacky and het bestuur van de club daar heel dankbaar voor.

Want mede daardoor gaat de titel straks naar de andere kant van het Jan Breydel, die sympathiekste kant, hah. Licht bestaat enkel en alleen bij de gratie van duisternis. En lijkt daardoor veel feller te schijnen.

En ook niet naar Brussel nee, daar lopen teveel ego's rond. Niet lang gaat t duren of de boel ontploft. En halverwege 't seizoen gaan ze proberen van de topscorer (De Sutter) los te weken van de leider (Cercle) in de hoop van zo alsnog eerste te worden maar 't zal ze niet lukken.

Maar van Standard, ja, daar heb ik eigenlijk wel schrik van. Die van Mersey zo wegspelen, daar moet je toch goed voor zijn.

Edit: Ondertussen heeft Zotte Renee de Belgische Bondscoach zijn selectie bekend gemaakt voor de oefeninterland tegen den duits. Een hallucinante miskleun (Filip Daems? alweer Hoefkens? Mark de Man? Mbo Mpenza??? WHAT THE FUCK) Ik voorspel een afgang. Of t moest zijn dat Marouane, Steven, Axel, Thomas en Tom de boel redden...

Geen opmerkingen: