maandag 5 mei 2008

Ik en mijn pislicht


Op deze interessante luchtfoto gebotst deze morgen. Als je goed kijkt kun je me zien staan, zwaaiend met mijn pislicht. Grapje.

U had het misschien geraden; dit is een nachtelijke foto.

Dat schaamplekje in het noordelijke deel is Pyongyang, de hoofdstad. Misschien lezen enkele Koreanen er bij nachtlampen voor uit verboden boeken. Ik hoop het echt.

Over het zuidelijke deel heeft een reuzedronkaard zijn blue curacao uitgekotst. Fluoriscerend en wel. Misschien denken enkele Koreanen er vanachter hun zonnebrils dat het jammer is dat je de sterren niet meer kan zien. Ik hoop het echt.

Lichtpollutie sucks. Je kan zelfs de konijntjes niet meer zien.

5 opmerkingen:

lies zei

waarom brandt er geen licht in noord-korea?

Juan Bastos zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

EY! :p

Juan Bastos zei

dat fubart zei: misschien is er iemand tegen het elletriekkotje gereden?

Anoniem zei

Misschien moet iedereen daar om 21 u gaan slapen

Of
Misschien gebruiken ze hun nucleaire activiteiten toch voor iets anders

Of misschien moet ik stoppen met zeveren