zaterdag 24 mei 2008

Zomaar een blog

... omdat ik goesting had, deze morgen, en goesting om goesting te schrijven. Wat bij deze in drieledigheid is gebeurd. En om te schrijven tout court. Want waar doe je het anders voor?

Aja. Eerst de belangrijke zaken. Namelijk dit: Ik zou het geweldig vinden moesten jullie allemaal, lieve lezers, stemmen voor de haan als het mooiste dorp ter wereld, euh van vlaanderen. Je kan dat doen door te klikken op deze zin die blauw is en onderlijnd, wat betekent hallo ik ben een link.
Als je gestemd hebt mag je jezelf rekenen tot de beste bloglezers ooit. Zeg dat ik het gezegd heb.

(trouwens, ik heb gezeurd en drie keer gestemd. Een der deugden van het bezitten van meerdere emailadressen, jawel. Tis dus niets gelijk enen van gaia die achter een betoging naar de mcdonalds gaat ofzo.)

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden.

Sorry voor het storen.

Gisteren naar nouvelle vague, schitterend. En Icognito swong als tetten. t waren zitplaatsen maar ik heb rechtgestaan, niet onbeweeglijk. Dan begin je onvermijdelijk een beetje te zweten. Waardoor je je enigszins ongemakkelijk voelt. Want Koreanen doen dat niet, zweten. Foert, knijpt ulle neuzen dicht suckers! Niet dat het erg was ofzo, ik ben niet echt een stinkbeest. Maar ik dacht plots, misschien rieken wij wel voor Koreanen, gelijk negers rieken voor ons. En truth be told, die kunnen een serieus potje meuren, als ze naast je zitten in de vlieger ofzo...

En op de terugweg heb ik in de metro een dikke scheet terug gelaten, want dat doen ze wel, protten, en godverdomme, t zijn meestal geen gewone. Dat komt ongetwijfeld omdat ze al van s ochtend vroeg Kimchi fretten, de geslagen zotten.

en de kimchi fart is van de dode poes. Vort vort vort.

Geen opmerkingen: